On-line komunikační strategie internetového obchodu – Bc. Nikola Pavlíková
Bc. Nikola Pavlíková
Master's thesis
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Communication Strategy of an On-line Store
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou on-line komunikace internetového obchodu z teoretického i z praktického hlediska. Pro uvedení do problematiky je nejprve teoreticky charakterizováno elektronické podnikání. Součástí je představení jeho druhů, výhod a nevýhod i definování samotného internetového obchodu. Další část se zabývá vymezením základních pojmů z on-line marketingu a nástrojů digitální …moreAbstract:
This diploma thesis deals with on-line communication of the internet shop both from theoretical point of view, as well as, the practical point of view. In order to introduce the issue, first is theoretically characterized electronic business. Part of it is the introduction of its types, advantages and disadvantages as well as the definition of the internet shop itself. The next part deals with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pavlíková, Nikola. On-line komunikační strategie internetového obchodu. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Elektronické podnikání.
František Menclík -
Podnikatelský plán v oblasti elektronického podnikání
Kateřina Kukrechtová -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Možnosti užití e-bankovnictví v elektronickém podnikání
Martina Čičatková -
Model plateb elektronického podnikání
Martina Čičatková -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
Huu Hoa Nguyen -
Porovnání eshopů a jejich vhodnosti pro podnikání a možnosti online propagace
Andrej Čubirka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights