Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu – Bc. Martin Špaček
Bc. Martin Špaček
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu
Use of social networks as powerful marketing tools
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je nalézt optimální podobu využití sociálních sítí pro marketingové účely a popis nástrojů, jež extraligovým florbalovým klubům na jednotlivých sociálních sítích umožňují dosahovat větší atraktivity. Teoretická část podrobně popisuje marketing a jeho význam. Praktická část se zabývá podrobnou analýzou vybraných florbalových klubů na sociálních sítích. Pro naplnění cíle …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to find optimal use of social networks for marketing purposes and description of tools that enable floorball clubs from extra league to achieve greater attractiveness on individual social networks. The theoretical part describes marketing and its significance. The practical part deals with detailed analysis of selected floorball clubs on social networks. In order …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zwn01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historie florbalu v TJ Tatran Střešovice
Václav STROUHAL -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
BP Obsahový marketing týmů 1. české fotbalové ligy na sociálních sítích Facebook, Twitter a YouTube
Petr Cmíral -
Analysis of the Language of Internet Forums, Twitter Messages and YouTube Video Comments
Ondřej CHABR