Bc. Martin Špaček

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu

Use of social networks as powerful marketing tools
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je nalézt optimální podobu využití sociálních sítí pro marketingové účely a popis nástrojů, jež extraligovým florbalovým klubům na jednotlivých sociálních sítích umožňují dosahovat větší atraktivity. Teoretická část podrobně popisuje marketing a jeho význam. Praktická část se zabývá podrobnou analýzou vybraných florbalových klubů na sociálních sítích. Pro naplnění cíle …more
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to find optimal use of social networks for marketing purposes and description of tools that enable floorball clubs from extra league to achieve greater attractiveness on individual social networks. The theoretical part describes marketing and its significance. The practical part deals with detailed analysis of selected floorball clubs on social networks. In order …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní