Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu – Bc. Martin Špaček
Bc. Martin Špaček
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu
Use of social networks as powerful marketing tools
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je nalézt optimální podobu využití sociálních sítí pro marketingové účely a popis nástrojů, jež extraligovým florbalovým klubům na jednotlivých sociálních sítích umožňují dosahovat větší atraktivity. Teoretická část podrobně popisuje marketing a jeho význam. Praktická část se zabývá podrobnou analýzou vybraných florbalových klubů na sociálních sítích. Pro naplnění cíle …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to find optimal use of social networks for marketing purposes and description of tools that enable floorball clubs from extra league to achieve greater attractiveness on individual social networks. The theoretical part describes marketing and its significance. The practical part deals with detailed analysis of selected floorball clubs on social networks. In order …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zwn01/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Historie florbalu v TJ Tatran Střešovice
Václav STROUHAL -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
BP Obsahový marketing týmů 1. české fotbalové ligy na sociálních sítích Facebook, Twitter a YouTube
Petr Cmíral -
Analysis of the Language of Internet Forums, Twitter Messages and YouTube Video Comments
Ondřej CHABR