Bc. Martin Špaček

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu

Use of social networks as powerful marketing tools
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je nalézt optimální podobu využití sociálních sítí pro marketingové účely a popis nástrojů, jež extraligovým florbalovým klubům na jednotlivých sociálních sítích umožňují dosahovat větší atraktivity. Teoretická část podrobně popisuje marketing a jeho význam. Praktická část se zabývá podrobnou analýzou vybraných florbalových klubů na sociálních sítích. Pro naplnění cíle …viac
Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to find optimal use of social networks for marketing purposes and description of tools that enable floorball clubs from extra league to achieve greater attractiveness on individual social networks. The theoretical part describes marketing and its significance. The practical part deals with detailed analysis of selected floorball clubs on social networks. In order …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní