Marketingové aktivity vo Všeobecnej nemocnici s poliklinikou Lučenec n.o. – Gabriela Höfferová
Gabriela Höfferová
Diplomová práce
Marketingové aktivity vo Všeobecnej nemocnici s poliklinikou Lučenec n.o.
Marketingové aktivity ve Všeobecné nemocnici s poliklinikou Lučenec n.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami VšNsP Lučenec n.o. Cílem této práce je zjištění a zhodnocení používaných marketingových aktivit Všeobecné nemocnice s poliklinikou Lučenec n.o. Hlavní úlohou této práce je vyhodnocení dotazníků spokojenosti hospitalizovaných pacientů, které nemocnice nemá zpracované. A následné vyhodnocení vlastního výzkumu zaměřeného na spokojenost zaměstnanců …víceAbstract:
This Master's Thesis deals with marketing activities in the General Hospital and Policlinic Lučenec n.o. The goal of this thesis is the detection and evaluation of marketing activities used in General Hospital and Policlinic Lučenec n.o. The main task of this thesis is the evaluation of the satisfaction questionnaires hospitalized patients, which the hospital does not have worked. And a subsequent …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovými aktivitami VšNsP Lučenec n.o. Cieľom tejto práce je zistenie a zhodnotenie používaných marketingových aktivít Všeobecnej nemocnice s poliklinikou Lučenec n.o. Hlavnou úlohou tejto práce je vyhodnotenie dotazníkov spokojnosti hospitalizovaných pacientov, ktoré nemocnica nemá spracované. A následné vyhodnotenie vlastného výskumu zameraného na spokojnosť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Katarína Alexová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot