Petra MIKULOVÁ
Bakalářská práce
Etika v reality show
Ethics in reality show
Anotace:
Tato práce se věnuje žánru reality TV. Práce je zaměřena na vymezení pojmu reality show, historii a vývoj podobných pořadů. Zvláštní pozornost je věnována etice v reality show. Závěr práce pojednává o principech úspěšnosti reality show.Abstract:
This thesis focuses on the genre of reality TV. The work is focused on the definition of reality show, the history and development of similar types of TV programs. The special attention is dedicated to ethics in the reality show. In conclusion the work talks about the principles of successful reality show.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2013
Zveřejnit od: 14. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKULOVÁ, Petra. Etika v reality show. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie - Základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Reality show - súčasť našej reality
Zuzana Sýkorová -
"Slepá" láska: Romantická láska v době modernity na příkladu reality TV show Love Is Blind
Andrea Gabrielová -
Genderové rozdělení domácích prací v reality show Výměna manželek
Pavlína Kamenská -
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Nejsou Mojsejovi jako Mojsejovci (2005). Simultánní vývoj reality show a celebritní kultury na Slovensku.
Alžběta Novotná -
Reality show: mediatizace, marketizace a celebritizace
Tereza Spilková -
Nebezpečí postmoderního myšlení optikou Slavoje Žižka a TV seriálu Black Mirror od Charlieho Brookera
Štěpán CVIK -
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
Dana Urbanovská