Bc. Matej Rišňovský

Bakalářská práce

Implementácia umelej inteligencie do hry Catch the Phantom

AI Implementation for the Catch the Phantom Game
Abstract:
The main focus of this bachelor thesis is an AI implementation for the game Catch the Phantom and for games in general, and follows the results of master thesis by Mario Kudolani Umělá inteligence pro hru Catch the Phantom. In mentioned master thesis, author presents solution for AI algorithm for the game Catch the Phantom and similar. This thesis solves shortcomings of this solution, presents solution …více
Abstract:
Práca sa zaoberá implementáciou umelej inteligencie do hry Catch the Phantom a počítačových hier všeobecne, a nadväzuje na diplomovú prácu Mária Kudolániho Umělá inteligence pro hru Catch the Phantom. V nej autor predstavil návrh algoritmu AI pre hru Catch the Phantom a hry podobné. Táto práca rieši nedostatky tohto návrhu, ako ho vylepšiť, a implementuje algoritmus do hry samotnej. K vylepšeniu návrhu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
  • Vedoucí: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Karel Štěpka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma