CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech – Mgr. Roman ZARZYCKÝ
Mgr. Roman ZARZYCKÝ
Master's thesis
CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech
Customer Relationship management of medial agency Regie Radio Music, Lagardere Czech
Abstract:
Rozhlasovou komunikaci a její prodej lze efektivně řídit pouze za použití prostředků, které lze dlouhodobě využívat jako prvek podpory, plánování, rozvoje, řízení a kontroly. Jedním ze základních pilířů podpory prodeje v mediální agentuře je systém CRM, tj. Customer Relationship Management. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, postavení na trhu, plánování a řízení týmů. Rozhlasovou …moreAbstract:
Radio communication and its sale can be effectively managed only by means usable in the long term as an element of support, planning, development, management and control. One of the basement of a sale support in media agency is the system CRM - Customer Relationship Management. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, marketability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7626
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZARZYCKÝ, Roman. \textit{CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/nb0ccs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZARZYCKÝ, Roman. CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2028
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Hodnocení vlivu marketingové komunikace
Veronika VAŇKOVÁ -
Analýza vývoje řízení, koncesionářské, personální a programové struktury Českého rozhlasu se zvláštním zřetelem na brněnské studio
Terezie Fadrná -
Podcasting jako nástroj proměny Českého rozhlasu v době individualizace mediální spotřeby
Barbora Jančeová -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva -
Internetový obchod a doplňkový prodej na výdejních místech
Ondřej Pyclík -
Návrh internetového obchodu pro prodej automobilových náhradních dílů.
Rastislav Práger -
Elektronický obchod: e-kniha, on-line prodej a nákup knižních titulů
Leona Šmardová -
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Jaroslav NOVÁK