CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech – Mgr. Roman ZARZYCKÝ
Mgr. Roman ZARZYCKÝ
Diplomová práce
CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech
Customer Relationship management of medial agency Regie Radio Music, Lagardere Czech
Anotace:
Rozhlasovou komunikaci a její prodej lze efektivně řídit pouze za použití prostředků, které lze dlouhodobě využívat jako prvek podpory, plánování, rozvoje, řízení a kontroly. Jedním ze základních pilířů podpory prodeje v mediální agentuře je systém CRM, tj. Customer Relationship Management. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, postavení na trhu, plánování a řízení týmů. Rozhlasovou …víceAbstract:
Radio communication and its sale can be effectively managed only by means usable in the long term as an element of support, planning, development, management and control. One of the basement of a sale support in media agency is the system CRM - Customer Relationship Management. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, marketability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7626
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZARZYCKÝ, Roman. CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2028
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení vlivu marketingové komunikace
Veronika VAŇKOVÁ -
Analýza vývoje řízení, koncesionářské, personální a programové struktury Českého rozhlasu se zvláštním zřetelem na brněnské studio
Terezie Fadrná -
Podcasting jako nástroj proměny Českého rozhlasu v době individualizace mediální spotřeby
Barbora Jančeová -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva -
Internetový obchod a doplňkový prodej na výdejních místech
Ondřej Pyclík -
Návrh internetového obchodu pro prodej automobilových náhradních dílů.
Rastislav Práger -
Elektronický obchod: e-kniha, on-line prodej a nákup knižních titulů
Leona Šmardová -
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Jaroslav NOVÁK