Mgr. Roman ZARZYCKÝ

Diplomová práce

CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech

Customer Relationship management of medial agency Regie Radio Music, Lagardere Czech
Anotace:
Rozhlasovou komunikaci a její prodej lze efektivně řídit pouze za použití prostředků, které lze dlouhodobě využívat jako prvek podpory, plánování, rozvoje, řízení a kontroly. Jedním ze základních pilířů podpory prodeje v mediální agentuře je systém CRM, tj. Customer Relationship Management. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, postavení na trhu, plánování a řízení týmů. Rozhlasovou …více
Abstract:
Radio communication and its sale can be effectively managed only by means usable in the long term as an element of support, planning, development, management and control. One of the basement of a sale support in media agency is the system CRM - Customer Relationship Management. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, marketability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7626

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZARZYCKÝ, Roman. CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2028

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.