Bc. Petr Vágner, DiS.

Master's thesis

Integrace studenta s PAS na běžné střední škole v percepci pracovníků SŠ

Integration students with autism to regular secondary school in the perception of teachers high school
Abstract:
Diplomová práce nese název „Integrace studenta s PAS na běžné střední škole v percepci pedagogických pracovníků střední školy“ a zabývá se tím, jakým způsobem vnímali a prožívali pedagogičtí pracovníci běžných středních škol integraci studenta s dg. PAS na běžné střední škole. Cílem teoretické části práce je uvést čtenáře do problematiky v teoretické rovině. Předkládá poznatky z oblasti poruch autistického …more
Abstract:
This master thesis is entitled "Integration of students with ASP (autism spectrum disorders) in a usual secondary school in perception of pedagogical employees from the secondary school" and focuses on the way, how pedagogical employees of secondary schools perceive and experience the integration of pupils with ASP diagnosis on a usual secondary school. The aim of the first part is to introduce the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 5. 2017
  • Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
  • Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta