Lucie ROSIČOVÁ

Bakalářská práce

Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v cestovním ruchu v závislosti na Covid-19

Shopping behavior of a selected segment of customers in tourism in connection with Covid-19
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním zákazníků a faktory, které toto chování ovlivňují nejen v souvislosti s pandemií Covid-19. Teoretická část popisuje nákupní chování, segmentaci trhu, marketing cestovního ruchu, faktory ovlivňující nákupní chování, cestovní ruch a situaci pandemie koronaviru, která měla velký dopad na cestovní ruch. Cílem práce je zjistit, jak se změnilo nákupní chování …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with shopping behaviour and factors that influence this behaviour not only in the context of the Covid-19 pandemic. The theoretical part describes shopping behaviour, market segmentation, tourism marketing, factors influencing shopping behaviour, tourism and the situation of the coronavirus pandemic, which has had a major impact on tourism. The aim of the work is to find out …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROSIČOVÁ, Lucie. Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v cestovním ruchu v závislosti na Covid-19. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/