Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v cestovním ruchu v závislosti na Covid-19 – Lucie ROSIČOVÁ
Lucie ROSIČOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v cestovním ruchu v závislosti na Covid-19
Shopping behavior of a selected segment of customers in tourism in connection with Covid-19
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním zákazníků a faktory, které toto chování ovlivňují nejen v souvislosti s pandemií Covid-19. Teoretická část popisuje nákupní chování, segmentaci trhu, marketing cestovního ruchu, faktory ovlivňující nákupní chování, cestovní ruch a situaci pandemie koronaviru, která měla velký dopad na cestovní ruch. Cílem práce je zjistit, jak se změnilo nákupní chování …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with shopping behaviour and factors that influence this behaviour not only in the context of the Covid-19 pandemic. The theoretical part describes shopping behaviour, market segmentation, tourism marketing, factors influencing shopping behaviour, tourism and the situation of the coronavirus pandemic, which has had a major impact on tourism. The aim of the work is to find out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROSIČOVÁ, Lucie. \textit{Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v cestovním ruchu v závislosti na Covid-19}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nbdne1/.
Jak správně citovat práci
ROSIČOVÁ, Lucie. Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v cestovním ruchu v závislosti na Covid-19. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků v odvětví poskytování služeb
Jan Keřka -
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Nákupní chování vybraného segmentu zákazníků ve službách
Petra MAŠTALÍŘOVÁ -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Dopady epidemie Covid-19 na světový mezinárodní cestovní ruch
Karolína Faltysová -
Fenomén stárnutí populace a jeho vliv na cestovní ruch
Barbora Bučková -
Nákupní cestovní ruch v České republice
Soňa Smejkalová -
Vliv bezpečnostní situace na chování účastníků cestovního ruchu (výjezdový cestovní ruch)
Hana Dytrychová