Illia Holovko
Bakalářská práce
Use of AI in game development
Abstract:
The main objective of this thesis is to explore different AI approaches that are being used in Game Development. In the theoretical part of the thesis, three main AI implementations will be analyzed, specifically: Pathfinding, Procedural Content Generation, and Player Behavior Analysis. In the practical part of the thesis, an environment for development will be selected and a scenario will be proposed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Pavlík, Ph.D.
- Oponent: Jan Masner, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek
Název
Vložil
Vloženo
Práva