Elise Faradji

Diplomová práce

The Value of CSR for Czech Consumers

The Value of CSR for Czech Consumers
Anotace:
Abstrakt: V současné době je chování spotřebitelů ovlivněno novými faktory, jako jsou sociální a environmentální aspekty. To je důvodem vzrůstajícího trendu implementace společenské odpovědnosti podniků (CSR). Implementace efektivní strategie CSR je komplexním procesem, zejména proto, že základní koncept CSR zůstává nevyjasněný. Cílem této studie je analyzovat přijímání CSR ze strany spotřebitelů a …více
Abstract:
Nowadays consumers purchasing behavior is influenced by new factors such as the social and environmental implication of companies. This is why Corporate Social Responsibility (CSR) is a growing trend which companies need to look after carefully. However implementing an efficient CSR strategy is a complex process for corporations; especially since the core concept of CSR remain quite blurry. The goal …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 11. 2016
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Patricia Seror

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52832

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities