The Value of CSR for Czech Consumers – Elise Faradji
Elise Faradji
Diplomová práce
The Value of CSR for Czech Consumers
The Value of CSR for Czech Consumers
Anotace:
Abstrakt: V současné době je chování spotřebitelů ovlivněno novými faktory, jako jsou sociální a environmentální aspekty. To je důvodem vzrůstajícího trendu implementace společenské odpovědnosti podniků (CSR). Implementace efektivní strategie CSR je komplexním procesem, zejména proto, že základní koncept CSR zůstává nevyjasněný. Cílem této studie je analyzovat přijímání CSR ze strany spotřebitelů a …víceAbstract:
Nowadays consumers purchasing behavior is influenced by new factors such as the social and environmental implication of companies. This is why Corporate Social Responsibility (CSR) is a growing trend which companies need to look after carefully. However implementing an efficient CSR strategy is a complex process for corporations; especially since the core concept of CSR remain quite blurry. The goal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 11. 2016
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Patricia Seror
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Lusine Grigoryan -
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
Anna Ryklová -
Value Creation as The New Taxation Standard in The Global Digital Economy
Petr Vodák -
Value Creation in LBOs
Martin Jindřich