Využití vzdělávací oblasti umění a kultury v mimoškolní výchově žáků ZŠ praktické – Dana Kratochvilová
Dana Kratochvilová
Bakalářská práce
Využití vzdělávací oblasti umění a kultury v mimoškolní výchově žáků ZŠ praktické
The usage of the teaching of art and culture in the following out-school activities of pupils in the elementary practical school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím vzdělávací oblasti umění a kultury v mimoškolní výchově handicapovaných dětí. První část se zabývá mentální retardací a mimoškolní výchovou žáků. Cílem druhé části bylo analyzovat způsob trávení volného času dětí ze ZŠ praktickéAbstract:
The bachelor thesis deals with the usage of the teaching of art and culture in the following out-school activities of handicapped children. The first part solves cephalonia and out-school education of pupils. The point of the second part was analyse the way of spending leisure time of the children in elementary practical school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2007
- Vedoucí: Olga Krejčířová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVILOVÁ, Dana. \textit{Využití vzdělávací oblasti umění a kultury v mimoškolní výchově žáků ZŠ praktické}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/nbxucr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost studentů oboru sociální pedagogika o osobách s Downovým syndromem
Karolína Pavelková -
Hiporehabilitace a její význam ve speciální pedagogice u osob s lehkým mentálním postižením
Lenka Nemazalová -
Připravenost studentů speciální pedagogiky na práci se sexualitou osob s mentálním postižením
Alena KREJČÍ -
Analýza komunikačních schopností osob s mentálním postižením z pohledu speciální pedagogiky
Nelly HANDLOVÁ -
Estetická výchova a její přínos pro rozvoj tvořivosti ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením
Radomíra Paclová -
Kazuistika žáka se středně těžkou mentální retardací
Lenka Vodrážková -
Volný čas a zájmové aktivity v zařízení sociálních služeb
Lenka Kopřivová -
Regency Era culture versus Modern Indian culture: A Study through Jane Austen’s Pride and Prejudice and Persuasion and Uzma Jalaluddin’s Ayesha at Last
Sukriti Gautam