Aplikace prostředí Moodle v geografickém vzdělávání na Základní škole Rychvald – Tomáš HANOUSEK
Tomáš HANOUSEK
Master's thesis
Aplikace prostředí Moodle v geografickém vzdělávání na Základní škole Rychvald
Application of Moodle Interface in Education of Geography at Primary School Rychvald
Abstract:
Práce je členěna do dvou hlavních částí. První rozpracovává e-Learning z hlediska teoretického vymezení a historického vývoje do dnešních dnů a pokouší se o stanovení pozice e-Learningu v současném vzdělávání. Druhá část je rozdělena na tři dílčí kapitoly, které se ? každá ze svého pohledu ? věnují fungování projektu kombinované výuky na Základní škole Rychvald. První kapitola má za cíl popsat zavedení …moreAbstract:
The thesis consists of two elementary parts. The first one attends to the theoretical specification and historical development of the e-Learning up to these days and attempts to determine its position in present schooling. The second part is divided into three chapters that ? each in its view ? deals with the application of combined teaching in education at Rychvald Primary School. The first chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Accessible from:: 22. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Zuzana Houdková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANOUSEK, Tomáš. \textit{Aplikace prostředí Moodle v geografickém vzdělávání na Základní škole Rychvald} Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/nbz2fj/. [cit. 2024-04-18].
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANOUSEK, Tomáš. Aplikace prostředí Moodle v geografickém vzdělávání na Základní škole Rychvald. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / spol-Ov-Ge
Theses on a related topic
-
Distribuované virtuální výukové prostředí
Filip Malý -
Vzdělávací aktivity v 3D virtuálním vzdělávacím prostředí (MUVE) se zaměřením na projekt VIAKISK (Virtuální akademický kampus informačních studií a knihovnictví) v sociálním virtuálním světě Second Life
Tomáš Bouda -
Automatizované nasazení virtualizovaného prostředí
Dušan Rechtig -
Otevřené výukové zdroje z pohledu vzdělávací informatiky
Simona Střalková -
Využití virtuálního imerzního prostředí pro nácvik komunikativních kompetencí začínajících učitelů
Jan FIALA -
Expertní CRM systém pro PROe.BIZ pro řízení partnerské sítě PROe.BIZ
Karel Trčálek -
Softwarové aplikace pro řízení a správu mobilních robotů pro logistiku
Vojtěch Skalka -
Informační systém pro řízení skladu a návrh mobilní aplikace pro Android
Vojtěch Šobáň