3D Vizualizace současného Zlína s pomocí modulu BlenderGIS – Tomáš Bukový
Tomáš Bukový
Bakalářská práce
3D Vizualizace současného Zlína s pomocí modulu BlenderGIS
3D Visualisation of Contemporary Zlín with the Help of BlenderGIS
Anotace:
Cílem této práce je za použití rozšíření BlenderGIS do aplikace Blender vytvořit a ručně doupravit model součastného Zlína, aplikovat materiály a následně v prostředí programu Unreal Engine vytvořit vizualizační aplikaci.Abstract:
The goal of this thesis is to create and correct the model of contemporary Zlín with a help of BlenderGIS, manually apply materials to the building and then create a visualisation in the Unreal Engine environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bukový, Tomáš. 3D Vizualizace současného Zlína s pomocí modulu BlenderGIS. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Vizualizace Zlína z konce 19. století v Unreal Engine
Nhu Trung Nguyen -
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Filip Paruza -
Možnosti vizualizace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Vojtěch Fučík -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine
Jakub ŠTARMAN -
Vylepšení produkce filmů a seriálů pomocí Unreal Engine
Miroslav Černý -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva