3D Vizualizace současného Zlína s pomocí modulu BlenderGIS – Tomáš Bukový
Tomáš Bukový
Bachelor's thesis
3D Vizualizace současného Zlína s pomocí modulu BlenderGIS
3D Visualisation of Contemporary Zlín with the Help of BlenderGIS
Abstract:
Cílem této práce je za použití rozšíření BlenderGIS do aplikace Blender vytvořit a ručně doupravit model součastného Zlína, aplikovat materiály a následně v prostředí programu Unreal Engine vytvořit vizualizační aplikaci.Abstract:
The goal of this thesis is to create and correct the model of contemporary Zlín with a help of BlenderGIS, manually apply materials to the building and then create a visualisation in the Unreal Engine environment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bukový, Tomáš. 3D Vizualizace současného Zlína s pomocí modulu BlenderGIS. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Vizualizace Zlína z konce 19. století v Unreal Engine
Nhu Trung Nguyen -
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Filip Paruza -
Možnosti vizualizace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Vojtěch Fučík -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine
Jakub ŠTARMAN -
Vylepšení produkce filmů a seriálů pomocí Unreal Engine
Miroslav Černý -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva