Barbora Kutíková

Bakalářská práce

Marketingový plán usedlosti Škrip na Brači

Anotace:
Práce obsahuje vymezení pojmu marketing a pojednává o jednotlivých etapách vývoje marketingu. Vymezuje úlohu marketingového plánování při strategickém řízení firmy. Především je tato práce zaměřena na proces plánování a podobu marketingového plánu. Podrobně se věnuje všem jeho složkám a postupu vypracovávání. Na základě analýzy informací navrhuje strategie pro vybudování usedlosti Škrip na Brači a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Aleš Hiltavský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7317

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.