Marketingový plán usedlosti Škrip na Brači – Barbora Kutíková
Barbora Kutíková
Bakalářská práce
Marketingový plán usedlosti Škrip na Brači
Anotace:
Práce obsahuje vymezení pojmu marketing a pojednává o jednotlivých etapách vývoje marketingu. Vymezuje úlohu marketingového plánování při strategickém řízení firmy. Především je tato práce zaměřena na proces plánování a podobu marketingového plánu. Podrobně se věnuje všem jeho složkám a postupu vypracovávání. Na základě analýzy informací navrhuje strategie pro vybudování usedlosti Škrip na Brači a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Aleš Hiltavský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7317
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.