Význam celoživotního vzdělávání učitelů ekonomických předmětů – Aneta Hybšová
Aneta Hybšová
Diplomová práce
Význam celoživotního vzdělávání učitelů ekonomických předmětů
The importance of lifelong learning of teachers of economic subjects
Anotace:
Cílem práce je představit problematiku jednotlivých částí celoživotního vzdělávání učitelů ekonomických předmětů. V teoretické části je popsáno profesní i další vzdělávání učitelů včetně aktuálně diskutovaných blízkých témat. Na teoretickou část navazuje diskuse výsledků realizovaného dotazníkového šetření mezi učiteli ekonomických předmětů a na jehož základě bylo ověřeno, že přístup ke vzdělávání …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce issue of individual parts of lifelong learning of economics teachers. The theoretical part describes in-service and futher education of teachers, including topics currently discussed. The theoretical part is followed by a discussion of results of a questionnaire survey among teachers of economic subjects. It was verified that the access to education of teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42368
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
- Vedoucí: Katarína Krpálková Krelová
- Oponent: Libor Klvaňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42368
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Psychická zátěž a možnosti jejího zvládání v profesi učitele ekonomických předmětů
Denisa Srnková -
Faktory ovlivňující rozhodnutí pro výkon profese učitele ekonomických předmětů
Anna Pelikánová -
Kvalifikace učitelů odborných ekonomických předmětů a jejich další vzdělávání
Denisa Toufarová -
Problémy autority učitele ekonomických předmětů
Tereza Kupková -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Výuka ekonomických předmětů v době pandemie Covid-19
Veronika Cudlínová -
Kvalita života a riziko rozvoje syndromu vyhoření u učitelů ekonomických předmětů
Veronika Záleská -
Prevence syndromu vyhoření u učitelů ekonomických předmětů
Klára Nováková