Jak děti rozumí televizní reklamě: analýza recepčních strategií – Bc. Hana Brychtová
Bc. Hana Brychtová
Diplomová práce
Jak děti rozumí televizní reklamě: analýza recepčních strategií
How children understand TV advertising: reception analysis
Anotace:
Diplomová práce se snaží nalézt odpověď na základní otázku, zda má televizní reklama vliv na interpretaci vybraných témat sociální reality dětskými diváky. Objektem výzkumu jsou děti ve věku 10-12 let, přičemž pozornost je věnována odlišnostem ve vnímání reklamy v závislosti na pohlaví dětí, místě bydliště a vzdělání jejich rodičů. Práce se zabývá tím, jakou roli hraje reklama v životě dětí, vymezuje …víceAbstract:
This diploma thesis attempts to find an answer to a basic question of whether the television advertisements affect children viewers’ interpretation of selected social reality topics. The subject of research are children aged 10-12 years, while the attention is paid to differences in advertisement perception depending on gender, place of residence and education of their parents. The paper examines the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iri4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The Social Construction of Environmental Issues: The Case of Climate Change
Vendula Hurníková -
Sociální konstrukce reality podle Johna R. Searla
Zuzana ŠPLÍCHALOVÁ -
Konstrukce reality médií skrz zpravodajství na příkladu uprchlické krize.
Jakub TALA -
Virtuální konstrukce sociální reality skrze online komunikaci a sociální sítě
Viktor Klouček -
PROBLEMATIKA PORUCH PŘÍJMU POTRAVY OPTIKOU TEORIE SOCIÁLNÍ KONSTRUKCE REALITY: PŘÍČINY A KONSEKVENCE PORUCH PŘÍJMU POTRAVY VE VZTAHU K RODINNÉMU PROSTŘEDÍ
Silvie ROKOSOVÁ -
Sociální konstrukce sériového vraha v americké kinematografii na přelomu 20./21. století
Veronika LOHNICKÁ -
Sociální konstrukce úspěchu
Ondřej KOSINA