Theses 

Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation – Bc. Ekaterina Lvova

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Ekaterina Lvova

Diplomová práce

Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation

Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation

Abstract: This work is focused on defining the relationship between internal marketing and employees’ motivation on the example of beauty salon DUE. The work includes analysis of internal marketing and recommendations for improving the current situation. The work consists of two parts, theoretical and practical. The first part describes the basic concepts, definitions and classification of the concept in the organization. The practical part deals with the evaluation of data obtained from internal documents and through a questionnaire survey. The goal of this thesis is to create a system of personal recommendations for beauty salon DUE and also demonstrate that the internal marketing has an impact on employees’ motivation.

Keywords: Motivation, internal marketing, corporate culture, work satisfaction

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
  • Vedoucí: Ciaran Seamus Kelly
  • Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 25. 3. 2019 02:45, 13. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz