Dítě předškolního věku jako vypravěč příběhů – Nikol ZDRÁHALOVÁ
Nikol ZDRÁHALOVÁ
Bakalářská práce
Dítě předškolního věku jako vypravěč příběhů
Preschool age child as a storyteller
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vypravěčskými schopnostmi dítěte předškolního věku před nástupem do základní školy a jejich možným zdokonalením v mateřské škole. Cílem teoretické části je vymezení vyprávění, vypravěčství a storytellingu, definování jednotlivých rovin storytellingu a přiblížení možností jeho využití v běžné praxi v mateřské škole. Hlavním cílem praktické části bakalářské práce je zjistit …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the narrative skills of preschool children before entering primary school and the possibilities of improving these skills in kindergarten. The aim of the theoretical part is to define narration and storytelling, to define the individual parts of storytelling and to list the possibilities of using storytelling in everyday practice in kindergarten. The main goal of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZDRÁHALOVÁ, Nikol. Dítě předškolního věku jako vypravěč příběhů. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační schopnosti u dětí vyrůstajících v bilingválním prostředí
Lucie Rýdlová -
Rozvoj komunikační schopnosti dětí v mateřské škole
Leona Brunclíková -
Využití přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Agnieszka Kiedroń -
Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku
Lucie Slížková -
Storytelling in preschool EFL classes
Monika Procházková -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Hudební činností dětí předškolního věku s využitím pohádky či příběhu.
Tereza KLÍMOVÁ -
Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu
Tereza Jurajdová