Návrh online marketingové komunikace vybrané jazykové školy – Bc. Karolína Žáková
Bc. Karolína Žáková
Diplomová práce
Návrh online marketingové komunikace vybrané jazykové školy
Online Marketing Communications Proposal for a Selected Language School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá navržením online marketingové komunikace vybrané jazykové školy. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou definované pojmy související s online marketingem a jeho nástroji, marketingovou komunikací na sociálních sítích a online marketingovou komunikační strategií. Praktická část je zaměřena na představení jazykové školy a její současné online marketingové …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the proposal of online marketing communication of a selected language school. This thesis is divided into three parts. In the theoretical part, terms related to online marketing and its tools, marketing communication on social media and online marketing communication strategy are defined. The practical part is focused on the introduction of the language school and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žáková, Karolína. Návrh online marketingové komunikace vybrané jazykové školy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Filip Pospíšil -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz
Polina Halytska -
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Michal Skryja -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová