Návrh online marketingové komunikace vybrané jazykové školy – Bc. Karolína Žáková
Bc. Karolína Žáková
Master's thesis
Návrh online marketingové komunikace vybrané jazykové školy
Online Marketing Communications Proposal for a Selected Language School
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá navržením online marketingové komunikace vybrané jazykové školy. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou definované pojmy související s online marketingem a jeho nástroji, marketingovou komunikací na sociálních sítích a online marketingovou komunikační strategií. Praktická část je zaměřena na představení jazykové školy a její současné online marketingové …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the proposal of online marketing communication of a selected language school. This thesis is divided into three parts. In the theoretical part, terms related to online marketing and its tools, marketing communication on social media and online marketing communication strategy are defined. The practical part is focused on the introduction of the language school and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁKOVÁ, Karolína. \textit{Návrh online marketingové komunikace vybrané jazykové školy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ncylv3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žáková, Karolína. Návrh online marketingové komunikace vybrané jazykové školy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Filip Pospíšil -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz
Polina Halytska -
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Michal Skryja -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová