Stanislav Regusevich

Bakalářská práce

Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi

Стратегии маркетинговых коммуникаций в практике современных организаций
Anotace:
Moskva Metropolitan Governance University byla založena v roce 1994 a je jedním z předních univerzit v Moskvě.Předmětem mé bakalářské práce je vývoj nástrojů protvorba marketingových komunikačních strategií v moderních organizacích. Nahlavním cílem je rozvíjet způsoby, jak zlepšit marketing, komunikace, strategie provádění změn v konceptu integrované komunikace.Práce vyhodnocuje marketingové strategie …více
Abstract:
Moscow Metropolitan Governance University was founded in 1994 and it is one of the leading universities in Moscow.The subject of my bachelor's work is the development of tools for theformation of marketing communications strategies in modern organizations. Themain goal is to develop ways to improve marketing communications strategies by making changes to the concept of integrated communications.The …více
Abstract:
Moskovskyi gorodskoi universitet upravlenya Pravitelstva Moskvy byl osnovan v 1994 godu I yavlaetsa odnim is vedushikh universitetov Moskvy.Predmetom moey bakalavrskoi raboty yavlyaetsa razvitie instrumentov formirovanya strategy marketingovykh kommunikatciy v sovremennykh organizatcyakh. Glavnaya tsel-razrabotka putey usovershenstvovanya strategiy marketingovikh kommunikatciy s pomoshiy vnesenia izmeneniy …více
 
 
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Yevgeniya Klimkovich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73878