Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu – Denisa VOZNIČKOVÁ
Denisa VOZNIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
Company Teta and Rossmann - Comparison of Czech and German Drugstore on the Czech Market
Abstract:
Bachelor thesis Company TETA and Rossmann ? comparison of Czech and German drugstore on the Czech market deals with the effects of Czech and German drugstore on the Czech market and the subsequent comparison. It consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the development of drugstores in the Czech market, company profile and TETA Rossmann and comparison of these two …viacAbstract:
Bakalářská práce Firma TETA a Rossmann ? srovnání české a německé drogerie na českém trhu se zabývá působením české a německé drogerie na českém trhu a následným srovnáním. Skládá se z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán vývoj drogerie na českém trhu, profil firem TETA a Rossmann a srovnání těchto dvou drogerií z ekonomického, hospodářského a společenského hlediska. Praktická …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2012
Zverejniť od: 6. 1. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOZNIČKOVÁ, Denisa. \textit{Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Arts. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/nd4vri/.
Jak správně citovat práci
VOZNIČKOVÁ, Denisa. Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business
Práce na příbuzné téma
-
Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann
Adéla Čáslavková -
Firma v konkurenčním prostředí
Eliška Houšková -
Franchising jako metoda vstupu na trh
Adéla Škodová -
Podnikatelský plán pro uvedení interaktivního mobilního průvodce na trh
Barbora Vodňanská -
Analýza marketingového mixu Drogerie Teta
Tereza Bartuňková -
Digitální marketing na B2B trhu.
Petr MARTINÁK