Bc. Michal Naimann

Bachelor's thesis

Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě

Planning of commercial campaign in a marketing company
Abstract:
Ve své bakalářské práci „Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě“ pojednávám v teoretické části o reklamně a jejím plánování z pohledu optimalizace firmy. V praktické části se zaměřuji na analýzu své fiktivní firmy „Market Group s. r. o.“ a poté se pokusím navrhnout vhodnou reklamní kampaň.
Abstract:
In my thesis "Planning an advertising campaign marketing company" in the theoretical part of advertising and its programming from the perspective of optimization company are described. The practical part focuses on the analysis of my fictitious company, "Market Group Ltd.," and then try to design an appropriate campaign.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2011
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní