Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě – Bc. Michal Naimann
Bc. Michal Naimann
Bachelor's thesis
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Planning of commercial campaign in a marketing company
Abstract:
Ve své bakalářské práci „Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě“ pojednávám v teoretické části o reklamně a jejím plánování z pohledu optimalizace firmy. V praktické části se zaměřuji na analýzu své fiktivní firmy „Market Group s. r. o.“ a poté se pokusím navrhnout vhodnou reklamní kampaň.Abstract:
In my thesis "Planning an advertising campaign marketing company" in the theoretical part of advertising and its programming from the perspective of optimization company are described. The practical part focuses on the analysis of my fictitious company, "Market Group Ltd.," and then try to design an appropriate campaign.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a6mf7/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2011
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
Klára Packová -
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
Jakub Kohák -
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Kateřina NOVÁKOVÁ