Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě – Bc. Michal Naimann
Bc. Michal Naimann
Bakalářská práce
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Planning of commercial campaign in a marketing company
Anotace:
Ve své bakalářské práci „Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě“ pojednávám v teoretické části o reklamně a jejím plánování z pohledu optimalizace firmy. V praktické části se zaměřuji na analýzu své fiktivní firmy „Market Group s. r. o.“ a poté se pokusím navrhnout vhodnou reklamní kampaň.Abstract:
In my thesis "Planning an advertising campaign marketing company" in the theoretical part of advertising and its programming from the perspective of optimization company are described. The practical part focuses on the analysis of my fictitious company, "Market Group Ltd.," and then try to design an appropriate campaign.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a6mf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
Klára Packová -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
Jakub Kohák -
1. Teoretická část: Analýza činností produkční reklamní agentury (případová studie k vybrané reklamní agentuře) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Kateřina NOVÁKOVÁ