Bc. Michal Naimann

Bakalářská práce

Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě

Planning of commercial campaign in a marketing company
Anotace:
Ve své bakalářské práci „Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě“ pojednávám v teoretické části o reklamně a jejím plánování z pohledu optimalizace firmy. V praktické části se zaměřuji na analýzu své fiktivní firmy „Market Group s. r. o.“ a poté se pokusím navrhnout vhodnou reklamní kampaň.
Abstract:
In my thesis "Planning an advertising campaign marketing company" in the theoretical part of advertising and its programming from the perspective of optimization company are described. The practical part focuses on the analysis of my fictitious company, "Market Group Ltd.," and then try to design an appropriate campaign.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní