Radek STEKLÝ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace nezávislé lékárny
Marketing communication of the independent pharmacy
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je zaměření se na marketingovou komunikaci, která ovlivňuje zákazníky v rozhodování při výběru nákupního místa. První část zohledňuje specifika podnikání a legislativní rámec v lékárenském odvětví a zaměřuje se na změny, jakými lékárny v posledních letech prošly. V další části popisuje konkurenční prostředí na trhu a různé modely marketingové komunikační strategie nezávislých …moreAbstract:
My dissertation focuses on marketing communication, that influences customers in their decision making while considering where to shop. The first part highlights current legislation valid in pharmaceutical industry and changes that has been last few years. Second part then describes the competitive environment and various marketing communication models that are used by independent pharmacies as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. René Hladík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEKLÝ, Radek. \textit{Marketingová komunikace nezávislé lékárny}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ndmlie/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STEKLÝ, Radek. Marketingová komunikace nezávislé lékárny. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Edita Těšínská