Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky – Veronika Dohnálková
Veronika Dohnálková
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetics Market
Anotace:
Hlavním cílem bylo identifikovat a zhodnotit nákupní chování spotřebitelů na trhu kosmetiky. Dílčím cílem práce bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají kosmetické výrobky značky Mary Kay na trhu s kosmetikou. Analýza byla provedena pomocí kvantitativního výzkumu. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování, formou dotazníku. Z výsledků analýzy lze považovat za nejnavštěvovanější místo …víceAbstract:
The main objective was to identify and evaluate consumer buying behavior in the cosmetics market. The partial goal was to find out how consumers perceive Mary Kay cosmetic products in the cosmetics market. The analysis was carried out using quantitative research. The data was obtained by electronic questionnaires in the form of a questionnaire. The results of the analysis can be considered as the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118184
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Etické a udržitelné principy spotřebitelského chování generací Y a Z v kontextu zvoleného maloobchodního sortimentu
Simona Coubalová -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov