Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky – Veronika Dohnálková
Veronika Dohnálková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetics Market
Abstract:
Hlavním cílem bylo identifikovat a zhodnotit nákupní chování spotřebitelů na trhu kosmetiky. Dílčím cílem práce bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají kosmetické výrobky značky Mary Kay na trhu s kosmetikou. Analýza byla provedena pomocí kvantitativního výzkumu. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování, formou dotazníku. Z výsledků analýzy lze považovat za nejnavštěvovanější místo …moreAbstract:
The main objective was to identify and evaluate consumer buying behavior in the cosmetics market. The partial goal was to find out how consumers perceive Mary Kay cosmetic products in the cosmetics market. The analysis was carried out using quantitative research. The data was obtained by electronic questionnaires in the form of a questionnaire. The results of the analysis can be considered as the most …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/118184
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Jana Valečková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Etické a udržitelné principy spotřebitelského chování generací Y a Z v kontextu zvoleného maloobchodního sortimentu
Simona Coubalová -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov