Rekonstrukce pivovaru Staňkov, využití marketingových strategií pro uvedení piva Staňkov na trh. – Miroslav Podlipský
Miroslav Podlipský
Bakalářská práce
Rekonstrukce pivovaru Staňkov, využití marketingových strategií pro uvedení piva Staňkov na trh.
Reconstruction of Stankov brewery, use of marketing strategies for placing the Stankov beer on the market
Anotace:
Práce je zaměřena na strategii, týkající se obnovy pivovaru Staňkov. Zahrnuje celkový souhrn nákladů, které by investiční záměr měl zahrnovat. Zároveň je v práci uvedeno několik myšlenek, které by v případě realizace projektu mohli přispět k jeho úspěšnému fungování.Abstract:
The work is focused on strategy, on the restoration of the brewery Stankov. Includes total sum of costs which the investment plan should include. At the same time, the paper mentions several ideas that, if implemented, the project could contribute to its successful operation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11128/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Dana Johnová
- Oponent: Ing. Vladimír Filip
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODLIPSKÝ, Miroslav. \textit{Rekonstrukce pivovaru Staňkov, využití marketingových strategií pro uvedení piva Staňkov na trh.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ndpcr7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivo jako podnikatelský záměr
Michaela Vostrá -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý -
Strategická analýza společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Adam Kulík