Průběh procesu adaptace ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřské školy – Lucie Jindřichová
Lucie Jindřichová
Bachelor's thesis
Průběh procesu adaptace ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřské školy
The course of the adaptation process in age homogenous and heterogenous classes of kindergarten
Abstract:
Práce empirického charakteru má za cíl popsat průběh procesu adaptace ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol a identifikovat případné rozdíly adaptace v těchto třídách. Zjištění budou odvozena na základě kvalitativního výzkumu realizovaného v mateřských školách ve Zlínském kraji. Získané výsledky vypovídají o podobných a rozdílných aspektech průběhu adaptace v těchto třídách …moreAbstract:
The empirical work aims to describe the process of adaptation in the age-homogeneous and heterogeneous classes of nursery schools and to identify possible differences of adaptation in these classes. The findings will be based on qualitative research realized in kindergartens in the Zlín Region. The results obtained show similar and different aspects of the course of adaptation in these classes and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JINDŘICHOVÁ, Lucie. \textit{Průběh procesu adaptace ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřské školy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ndv3g5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jindřichová, Lucie. Průběh procesu adaptace ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřské školy. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Věkově heterogenní a homogenní třídy v mateřské škole
Kateřina Šťastníková -
Názory učitelů mateřských škol na věkově heterogenní a homogenní třídy
Jitka Hradská -
Logopedická prevence v mateřské škole u dětí předškolního věku s povinnou školní docházkou ve věkově homogenní a heterogenní třídě
Kristýna ŠUSTOVÁ -
Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy
Terezie Rektoříková -
Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy
Dominika Snášelová -
Adaptace dětí v heterogenní a homogenní třídě
Nikola JAKUŠOVÁ -
Dvouleté dítě v heterogenní třídě mateřské školy
Buršíková Krátká Buršíková Krátká