Rozdíly ve zpětné vazbě a učení mezi svobodnými a tradičními firmami v ČR – Michael Novák
Michael Novák
Bakalářská práce
Rozdíly ve zpětné vazbě a učení mezi svobodnými a tradičními firmami v ČR
Differences in feedback and goal orientation between self-managing and managerial hierarchical organizations in Czech Republic
Anotace:
Sebe-řídící organizace se zdají být slibnou alternativou k manažerským hierarchickým organizacím, především v jejich schopnosti přizpůsobení se komplexním změnám ve společnosti. Ačkoliv se tyto sebe-řídící principy objevují v malých a středních firmách čím dál častěji, tak dosud nebyla provedena žádná empirická studie těchto firem v českém prostředí. Tato práce zkoumá rozdíly ve zpětné vazbě a orientaci …víceAbstract:
Self-managing organizations (SMOs) going to be promising alternative to the managerial hierarchical organizations (MHOs), mostly in their ability to adapt to complex changings in society. Although the SMOs are on the rise, there is still any empirical study about that subject in czech environment. The thesis focus on differences in perceiving of feedback and goal orientation between SMOs and MHOs. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77476
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Marek Vich
- Oponent: Kateřina Jiřinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77476
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití otevřených dat k analýze vyhledávání a chování lidí na internetu ve vazbě na problematiku stresu a antidepresiv
Daniel Glabazňa -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Vliv sportovního zaměření žáků na jejich postoj ke kooperativním činnostem v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Barbora ČERNÁ -
Sebezkušenost jako součást profesní přípravy učitelů: Vývoj kurikula seminářů Sebezkušenostní příprava na profesi I a II
Tomáš Andrášik -
Vzdělávací profily na sociální síti Instagram zaměřené na výuku českého jazyka a literatury
Barbora SLÁMOVÁ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Vliv sportovního zaměření žáků na jejich postoj ke kooperativním činnostem v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Barbora ČERNÁ -
Sebezkušenost jako součást profesní přípravy učitelů: Vývoj kurikula seminářů Sebezkušenostní příprava na profesi I a II
Tomáš Andrášik