Mgr. Jiřina Onderková, DiS.

Bakalářská práce

Quantitative Probe of the Use of L1 in Lessons of L2 at a Particular Secondary School

Quantitative Probe of the Use of L1 in Lessons of L2 at a Particular Secondary School
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá používáním mateřského jazyka ve výuce cizích jazyků na střední škole. Teoretická část se zabývá objemem mateřského jazyka v hodinách cizího jazyka, výukovými metodami , školou jako sociálním prostředím, překladem ústním i písemným. V praktické části se dotazníkovým šetřením určeným studentům i učitelům cizích jazyků a jeho převážně kvantitativní analýzou zjišťují záležitosti …více
Abstract:
This thesis deals with the use of L1 in lessons of L2 at a particular secondary school. The theoretical part is focused on the amount of L1 in L2 lesons,teaching methods, school as environment, translation both oral and written. In the empiric part the questionnire is used as a tool for the research, students and teachers are involved.The quantitative analysis is the method of processing data. In the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Martin Němec, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Tamara Váňová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta