Lucie Hokrová

Bachelor's thesis

Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace

Analysis of selected advertising campaign in the category of socio-environmental communication
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji …more
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of advertising campaign in the category of socio-ecological communication. Advertising is a phenomenon of these days. It is part of everybody's everyday life. It is all around us. This thesis informs readers about the terms of marketing communications, business communications, and forms of commercial communications of which advertising is just one form. In this work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21043