Analýza práce obchodního zástupce na trhu vlasové kosmetiky – Lucie Benešová
Lucie Benešová
Bakalářská práce
Analýza práce obchodního zástupce na trhu vlasové kosmetiky
Analysis of the work of sales representatives on the hair care market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pracovní náplní obchodního zástupce na trhu vlasové kosmetiky, konkrétně pak ve společnosti Hair Servis. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část popisuje teoretické pojmy, jako jsou trh vlasové kosmetiky, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda a také rozbor práce obchodního zástupce. Druhá, praktická část se věnuje charakteristice a portfoliu společnosti Hair Servis …víceAbstract:
This thesis investigates the topic of job description of a sales representative on the hair care market, particularly in a company called Hair Service. This piece of work is divided into four parts. The first part demonstrates theoretical concepts, such as hair care market, competitiveness, competitive advantage, followed by the job description of the sales representative. Secondly, Hair Service company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Zdeňka Kohoutová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49803
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage
Gleb Krivulin -
Talent management as a competitve advantage for Ukrainian SME
Anatolii Ruskykh -
Obchodní zástupci jako konkurenční výhoda na trhu se stavebninami
Sabina TRČOVÁ -
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v podniku jako konkurenční výhoda
Lenka VORÁČKOVÁ -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie