Lucie Železná

Bakalářská práce

Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku

Consumer behaviour in the context of corporate social responsibility
Anotace:
Práce se zabývá studiem spotřebitelského chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku. K analýze spotřebitelského chování byl využit kvantitativní výzkum, konkrétně metoda conjoint analýza. Ukazatelem společenské odpovědnosti byl vybrán koncept fair trade, který splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy, ale především zajišťuje pěstitelům férové podmínky. Modelovým produktem …více
Abstract:
This thesis deals with the study of consumer behaviour in the context of corporate social responsibility. Quantitative research was used to analyze consumer behaviour, precisely the method of conjoint analyses. The concept of fair trade was chosen as an indicator of social responsibility, which meets specific social, economic and ecological standards, but above all, ensures appropriate conditions for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radmila Štangová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta