Přístupy k zjišťování efektivnosti nástrojů marketingové komunikace – Ing. Jana Ouřadová
Ing. Jana Ouřadová
Diplomová práce
Přístupy k zjišťování efektivnosti nástrojů marketingové komunikace
Approaches to determination of efficiency marketing communication instruments
Anotace:
Abstrakt Marketingová komunikace musí být oboustranná, vyvážená a etická. V teoretické části analyzuji, jaké nástroje marketingové komunikace používala firma Emco pro výrobek Biskiti a měřím její jednotlivé složky. Zjišťuji, zda společnost zvolila efektivní komunikační nástroje a zda jsou Biskiti stále oblíbeným produktem pro děti do 12 let. Definuji parametry, které vedou k vyšší efektivnosti marketingového …víceAbstract:
Abstract Marketing Communication is two-way process; it is a relationship between sender and recipient. The Communication has to be balanced and be ethic; it is about using the right words and the right context. In my theoretical part I analyzed what kind of marketing communications tools does company EMCO (for its product Biskiti) and I measured each of its product components. I tried to find out …víceKlíčová slova
Klíčová slova Reklama podpora prodeje vztahy s veřejností komunikace se zákazníkem konkurenční společnost Nestlé obal výrobku Emco ČR a výrobek Biskiti. Key words Advertisement sales promotions public relations communication with costumer competition of company Nestlé packing of product Emco Czech republic and product Biskiti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/difzn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh strategie finančního řízení společnosti EMCO, spol. s r.o.
Lucie Parisova -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The TV Series The Crown and its Reception in the Czech Republic and Great Britain
Marcela Cimprichová -
The Comparative Analysis of Democratic Decline and Democratic Backsliding in the Czech Republic and Poland
Farman Farzaliyev -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Combined Heat and Power Technology in the Czech Republic: Limits and Barriers
Jana Tuhrinová -
CSR as a part of PR (basing on the example of Nestle Company-Nespresso brand)
Kseniya Istomina