Ing. Jana Ouřadová

Master's thesis

Přístupy k zjišťování efektivnosti nástrojů marketingové komunikace

Approaches to determination of efficiency marketing communication instruments
Abstract:
Abstrakt Marketingová komunikace musí být oboustranná, vyvážená a etická. V teoretické části analyzuji, jaké nástroje marketingové komunikace používala firma Emco pro výrobek Biskiti a měřím její jednotlivé složky. Zjišťuji, zda společnost zvolila efektivní komunikační nástroje a zda jsou Biskiti stále oblíbeným produktem pro děti do 12 let. Definuji parametry, které vedou k vyšší efektivnosti marketingového …more
Abstract:
Abstract Marketing Communication is two-way process; it is a relationship between sender and recipient. The Communication has to be balanced and be ethic; it is about using the right words and the right context. In my theoretical part I analyzed what kind of marketing communications tools does company EMCO (for its product Biskiti) and I measured each of its product components. I tried to find out …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Mgr. Matěj Hušek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní