Přístupy k zjišťování efektivnosti nástrojů marketingové komunikace – Ing. Jana Ouřadová
Ing. Jana Ouřadová
Master's thesis
Přístupy k zjišťování efektivnosti nástrojů marketingové komunikace
Approaches to determination of efficiency marketing communication instruments
Abstract:
Abstrakt Marketingová komunikace musí být oboustranná, vyvážená a etická. V teoretické části analyzuji, jaké nástroje marketingové komunikace používala firma Emco pro výrobek Biskiti a měřím její jednotlivé složky. Zjišťuji, zda společnost zvolila efektivní komunikační nástroje a zda jsou Biskiti stále oblíbeným produktem pro děti do 12 let. Definuji parametry, které vedou k vyšší efektivnosti marketingového …moreAbstract:
Abstract Marketing Communication is two-way process; it is a relationship between sender and recipient. The Communication has to be balanced and be ethic; it is about using the right words and the right context. In my theoretical part I analyzed what kind of marketing communications tools does company EMCO (for its product Biskiti) and I measured each of its product components. I tried to find out …moreKeywords
Klíčová slova Reklama podpora prodeje vztahy s veřejností komunikace se zákazníkem konkurenční společnost Nestlé obal výrobku Emco ČR a výrobek Biskiti. Key words Advertisement sales promotions public relations communication with costumer competition of company Nestlé packing of product Emco Czech republic and product Biskiti.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/difzn/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Mgr. Matěj Hušek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh strategie finančního řízení společnosti EMCO, spol. s r.o.
Lucie Parisova -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The TV Series The Crown and its Reception in the Czech Republic and Great Britain
Marcela Cimprichová -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
The Comparative Analysis of Democratic Decline and Democratic Backsliding in the Czech Republic and Poland
Farman Farzaliyev -
CSR as a part of PR (basing on the example of Nestle Company-Nespresso brand)
Kseniya Istomina -
Evaluation of Financial Position of Nestlé Company
Ruiqi Xu -
Analysis of creditworthiness of the company using creditworthy / bankruptcy models
Aniyat Anuarov