Význam literatury pro psychický vývoj dítěte z pohledu učitelů mateřských škol – Anna KRMELOVÁ
Anna KRMELOVÁ
Bakalářská práce
Význam literatury pro psychický vývoj dítěte z pohledu učitelů mateřských škol
The importance of literature on mental development of children from the view of teachers in kindergartens
Anotace:
Cílem této práce je popsat význam práce s literaturou s předškolními dětmi. Zaměřuje se na pohled učitelů na význam knihy při vývoji dítěte, na jejich názor a na práci s knihou v rámci mateřské školy. Teoretická část se zabývá obecným vývojem předškolních dětí a jeho specifiky. Dále významem literatury a předčítání v rámci předškolního věku a poslední část se zaměřuje na mateřské školy, jejich fungování …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the importance of literature for educating of preschool children. The main focus of the thesis is to examine the views of preschool teachers on the literature and the use of books in school. Theoretical part looks into general development of preschool children and its specifics. It also explores the importance of literature and reading to preschool children, for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Palová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRMELOVÁ, Anna. Význam literatury pro psychický vývoj dítěte z pohledu učitelů mateřských škol. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Pracovní spokojenost a ohrožení syndromem vyhoření u učitelů mateřských škol
Alena Gillová -
Věkově heterogenní složení tříd perspektivou učitelů mateřských škol
Nikola Velebová -
Efektivní komunikace učitelů mateřských škol
Eva Tondlová -
Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol
Pavla Krátká -
Postoje romských rodičů ke vzdělávání jejich dětí v programu Předškoláci Salesiánského střediska mládeže - domu dětí a mládeže České Budějovice
Lenka KOLÁŘOVÁ -
Zahájení školní docházky v návaznosti na předškolní vzdělávání.
Kateřina Schánělová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman
Název
Vložil
Vloženo
Práva