Analýza public relations studentské organizace AIESEC – Tomáš Verner
Tomáš Verner
Master's thesis
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Public Relations Analysis of AIESEC Student Organization
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations ve studentské organizaci AIESEC. V první části naleznete úvodní proslov a cíl práce. Pokračuje teoretickou částí, v které jsou vysvětleny základní pojmy public relations a Net Promoter Score. Následuje představení studentské organizace AIESEC, jejich vizí, hodnot a stakeholderů. V praktické části práce je analyzováno prostředí public relations …moreAbstract:
This thesis deals with public relations in the student organization AIESEC. The first section provides introductory speech and objective of this work. Continues with theoretical part, in which are explained the basic concepts of public relations and Net Promoter Score. Followed by presentation of the student organization AIESEC, their vision, values and stakeholders. In the practical part of the study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/110637
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: Martin Černek
- Reader: Štěpánka Staňková, Nela Hajdíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl