Analýza public relations studentské organizace AIESEC – Tomáš Verner
Tomáš Verner
Diplomová práce
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Public Relations Analysis of AIESEC Student Organization
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations ve studentské organizaci AIESEC. V první části naleznete úvodní proslov a cíl práce. Pokračuje teoretickou částí, v které jsou vysvětleny základní pojmy public relations a Net Promoter Score. Následuje představení studentské organizace AIESEC, jejich vizí, hodnot a stakeholderů. V praktické části práce je analyzováno prostředí public relations …víceAbstract:
This thesis deals with public relations in the student organization AIESEC. The first section provides introductory speech and objective of this work. Continues with theoretical part, in which are explained the basic concepts of public relations and Net Promoter Score. Followed by presentation of the student organization AIESEC, their vision, values and stakeholders. In the practical part of the study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Martin Černek
- Oponent: Štěpánka Staňková, Nela Hajdíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger