Rozpad tradiční perspektivy v analogové fotografii: koncept abstraktní fotografie v avantgardním umění – Bc. Tereza Pšeničková
Bc. Tereza Pšeničková
Bakalářská práce
Rozpad tradiční perspektivy v analogové fotografii: koncept abstraktní fotografie v avantgardním umění
Destruction of the traditional perspective in the analog photography: a concept of abstract photography in avant-garde art
Anotace:
Bakalářská diplomová práce "Rozpad tradiční perspektivy v analogové fotografii: koncept abstraktní fotografie v avantgardním umění" analyzuje koncept abstraktní analogové fotografie v období působení umělecké avantgardy v první polovině 20. století. Definuje pojem abstraktní fotografie a její specifické vlastnosti. Historicky vymezuje, kdy se začala fotografie považovat za umění. Popisuje odklon od …víceAbstract:
The thesis "Destruction of the traditional perspective in the analog photography: a concept of abstract photography in avant-garde art" analyzes the concept of abstract analogue photography in the period the avant-garde in the first half of the 20th century. Defines the concept of abstract photography and its specific properties. Historically defines when the photography began to be considered to art …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zhnu8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŠENIČKOVÁ, Tereza. \textit{Rozpad tradiční perspektivy v analogové fotografii: koncept abstraktní fotografie v avantgardním umění}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/neepzj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Ruska avantgarda v náboženských a politických souvislostech. Aplikace teorií totalitarismu na fenomén avantgardy v Rusku.
Yelyzaveta STORCHAK -
Avantgarda: vztah k tradici, negace i inkluze
Tomáš Hejátko -
Typografie jako prostředek uměleckého výrazu: Literární avantgarda "tištěná" a digitální
Petra NOVOTNÁ -
Dějiny audiovizuality a multimediality, koncepce umělecké avantgardy na území Československa ve dvacátých a třicátých letech dvacátého století
Magdaléna Řiháková -
Korekce perspektivy fotografií
Marek Podešva -
Současná česká fotografie v perspektivě postmediální estetiky
Martina Petříková