Veronika Klierová

Diplomová práce

Marketingová strategie Státního zámku v Ploskovicích

Marketing strategy of the Ploskovice Chateau
Anotace:
Diplomová práce představuje marketingovou strategii pro národní kulturní památku Státní zámek Ploskovice. Teoretická část se zabývá rolí kultury v cestovním ruchu v České republice, a tedy kulturním cestovním ruchem. Zmíněno je historické pozadí kulturního cestovního ruchu, ale jsou i uvedeny statistiky týkající se kultury v ČR. Dále je vymezen arts marketing- marketing kulturního dědictví. Je nastíněna …více
Abstract:
This diploma thesis presents a marketing strategy for the national cultural monument Ploskovice Chateau. The theoretical part deals with the role of culture in tourism in the Czech Republic, and thus cultural tourism. The historical background of cultural tourism is mentioned, as well as statistics concerning culture in the Czech Republic. Furthermore, arts marketing is defined. The thesis outlines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Jiří Vaníček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82733