Marketingová strategie Státního zámku v Ploskovicích – Veronika Klierová
Veronika Klierová
Master's thesis
Marketingová strategie Státního zámku v Ploskovicích
Marketing strategy of the Ploskovice Chateau
Anotácia:
Diplomová práce představuje marketingovou strategii pro národní kulturní památku Státní zámek Ploskovice. Teoretická část se zabývá rolí kultury v cestovním ruchu v České republice, a tedy kulturním cestovním ruchem. Zmíněno je historické pozadí kulturního cestovního ruchu, ale jsou i uvedeny statistiky týkající se kultury v ČR. Dále je vymezen arts marketing- marketing kulturního dědictví. Je nastíněna …viacAbstract:
This diploma thesis presents a marketing strategy for the national cultural monument Ploskovice Chateau. The theoretical part deals with the role of culture in tourism in the Czech Republic, and thus cultural tourism. The historical background of cultural tourism is mentioned, as well as statistics concerning culture in the Czech Republic. Furthermore, arts marketing is defined. The thesis outlines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedúci: Zuzana Kvítková
- Oponent: Jiří Vaníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82733
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Národní kulturní památky a archivní kulturní památky v českém archivnictví
Leona Zítová -
Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad
Simona Velechovská -
Využití vybraných objektů národní kulturní památky Koněspřežní železnice České Budějovice - Linec (česká část) pro rozvoj infrastruktury cestovního ruchu
Jan Suk -
Využití vybraných objektů národní kulturní památky Koněspřežní železnice České Budějovice - Linec (česká část) pro rozvoj infrastruktury cestovního ruchu
Jana Svobodová -
Využití vybraných objektů národní kulturní památky Koněspřežní železnice České Budějovice - Linec (česká část) pro rozvoj infrastruktury cestovního ruchu
Kateřina Jodlová -
Andragogika a edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví v národní kulturní památce hradu Kokořín
Marie Bímová -
Animace kulturních památek ve venkovském prostoru (komparace státní a soukromé národní kulturní památky)
Kamila Kodýtková -
Národní kulturní památka Národní hřebčín Kladruhy nad Labem s.p. a kmenové stádo běloušů z hlediska práva
Irena Brabcová