Proměna corporate identity a značky Kofola – Monika VOSTATKOVÁ
Monika VOSTATKOVÁ
Bakalářská práce
Proměna corporate identity a značky Kofola
Bakalářská práce 2011
Change of Kofola brand and corporate identity
Anotace:
Práce se věnuje proměně corporate identity a značky Kofola. Sleduje vývoj a rozvoj značky v jednotlivých etapách existence Kofoly a snaží se poukázat na podíl firemní identity při úspěšnosti této značky. Její součástí je průzkumná sonda vnímání značky Kofola mezi dvěmi generačními skupinami spotřebitelů - "předrevoluční", narozeni do roku 1982, a "porevoluční", narozeni v období 1983 - 2003. Jejím …víceAbstract:
The work deals with the transformation of corporate identity and brand Kofola. Monitor the evolution and development of brands in various stages of existence Kofola and tries to highlight the contribution of corporate identity in the success of the brand. It includes probes Kofola brand perception between the two generational groups of consumers - "pre-revolutionary, born in 1982, and " post-revolutionary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18729
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOSTATKOVÁ, Monika. Proměna corporate identity a značky Kofola. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu
Tereza Raidová -
Budování značky Ollies
Sívková Sívková -
Vnímání značky elektroniky Honor mezi obyvateli České republiky
Pavlína Pospíšilová -
Vnímání regionální značky – region Český ráj
Šárka Bíšková -
Vliv komunikace na pozitivní vnímání značky
Alena Rynešová -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Šárka Konhefrová -
Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu
Eliška Motyčková -
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Daniel Brom